Demachiant BIO cu Aloe Vera de la Nectar of Nature


   Când am câştigat concursul Danei Rogoz, am primit multe cadouri din gama Les Cosmetiques şi nu numai. Printre acestea s-a aflat şi demachiantul Nectar of Nature.
   Acest demachiant seamănă cu o apă micelară obişnuită, având acceaşi consistenţă lichidă. 

    
   Cantitatea este generoasă, iar mie mi-a ajuns cam două luni, folosindu-l pentru ochi şi faţă, chiar dacă el este destinat doar pentru ochi.


   Sistemul de dozare este bunicel, problema a fost capacul, care s-a rupt după doar câteva utilizări. M-am descurcat mai greu după, îl tot rătăceam, dar a fost în regulă.


   Ingrediente:


   Părerea mea?

   Demachiantul este extrem de eficient şi îndepărtează machiajul, chiar dacă este waterproof. Nu am avut niciodată această problemă cu el, nu a trebuit sa frec nici măcar genele ca să îndepărtez rimelul, pentru că el a fost foarte uşor de şters. 
   Pe de altă parte, am simţit uneori uşoare neplăceri în zona de sub ochi, ca şi cum simţeam că îmi sensibilizează pielea. Nu mi-am dat seama motivul pentru care mi se întâmpla asta uneori, dar cert este că se întâmpla.
   Dacă puneam prea mult pe discheta demachiantă, riscam să îmi intre în ochi şi să simt uşoare neplăceri, dar după ce m-am prins de trucul acesta am pus foarte puţin pe dischetă şi nu am mai avut dificultăţi.

   Din păcate nu ştiu exact cât costă, dar ştiu că se găseşte în Carrefour. Sincer, nu ştiu dacă l-aş recumpăra... Are un plus datorită ingredientelor, dar totuşi nu am avut cea mai comodă demachiere cu acest demachiant. Am pe lista de cumpărături loţiunea micelară de la Garnier, presimt că m-aş înţelege bine cu ea.

   L-aţi încercat? Care este demachiantul vostru favorit?

Pagini