Câştigă două produse Flormar pentru pielea bronzată! (26 august - 14 septembrie)



   Vă era dor de un concurs? Dacă da, atunci citiţi în continuare.

   Drept mulţumire pentru tot sprijinul acord, am pentru voi două produse Flormar deosebite, ideale pentru pielea bronzată. Mă bucur din suflet că am ocazia să vă ofer acest premiu minunat şi sper să va fie şi vouă pe plac.
   Meţionez că produsele au fost deschise pentru a vedea cum arată, ca să aveţi idee dacă sunt pe placul vostru şi dacă doriţi să vă înscrieţi.

   Premiul:



   1. Pudră 2 în 1 cu iluminator, cu efect shiny


   2. Unt de corp iluminator, pentru accentuarea pielii catifelate şi bronzate



   Condiţii de participare:

   1. Like paginilor Blog CuLore şi Flormar 
   2. Urmăriţi-mi blogul prin GFC (găsiţi butonul în dreapta, unde scrie "Prieteni")
   3. Share public acestei postări (aveţi mai jos buton)
   4. Răspunde la întrebarea: Cum şi unde îţi imaginezi vacanţa ideală? Aştept răspunsuri creative, care să mă poarte cu gândul la locul ales. Sunt foarte curioasă de preferinţele voastre şi tocmai din acest motiv premiul va merge către persoana al cărei răspuns mă va impresiona cel mai mult.

   Comentariul vostru trebuie să conţină: numele de facebook, numele de GFC, link-ul către share şi raspunsul la întrebare.

   Perioada: 26 august - 14 septembrie

    Aştept cu interes răspunsurile voastre!

   P.S. Dacă aveţi dificultăţi la inscriere, puteţi trimite un mail cu întrebări sau chiar cu înscrierea voastră la: loredanavlaescu@yahoo.com

Pagini