Alege gelul peeling Pell Amar pentru o exfoliere ca la salon


   Bună tuturor!

   V-am familiarizat deja cu produsele Pell Amar din review-urile de aici şi aici, iar azi vreau să vorbim vă scriu puţin despre un produs destinat exfolierii tenului.

   Despre exfoliere s-au scris câte-n lună şi în stele şi cred că ştiţi care e treaba cu ea. Fiind necesară de 1-2 ori pe săptămână, în funcţie de tipul de ten, exfolierea are rolul de a îndepărta celulele moarte ale pielii, pentru a-i permite acesteia să se regenereze.

    Despre gomaj v-am mai scris şi aici, dar azi vreau să vă spun câteva cuvinte despre exfoliantul Pell Amar


 Descriere oficială:

  Gelul conţine o combinaţie de alfa şi beta hidroxiacizi cu acţiune cheratolitică. Este recomandat pentru tratarea tenul acneic, tenului gras, în tratamente antiaging prin reducerea ridurilor fine, estomparea pigmentaţiei, îmbunătăţirea fermităţii şi elasticităţii pielii. Amestecul de alfa şi beta hidroxiacizi dizolvă pielea moartă, impurităţile, punctele negre şi stratul superficial al epidermei, stimulând regenerarea pielii. 

   COMPOZIŢIE: acid glicolic 10% acid salicilic 0,5% pH 3,8 

ACID GLICOLIC - printre cei mai apreciaţi agenţi activi antiîmbătrânire, penetrează pielea cu uşurinţă şi stimulează activitatea celulară; 

ACID SALICILIC - cheratolitic eficient. 

ATENŢIE! pH-ul acestor formulări este mic, dar la utilizare pot apărea iritaţii. Este recomandată testarea gradului de suportabilitate pentru fiecare persoană. 

   După aplicarea produselor cu AHA şi BHA, folosiţi crema de zi cu factor de protecţie solară. 
   Capacitate flacon: 15 ml





   Produsul este:


Non-comedogenic
 Nu conţine alcool
 Nu conţine alergeni
 Fără coloranţi şi arome artificiale
 Fără parabeni

   Beneficii:

  • Reglează producţia de sebum şi previne dezvoltarea microorganismelor care cauzează imperfecţiunile pielii. Deblochează canalele excretoare ale glandelor sebacee. 
  • Exfoliază stratul cornos al epidermei, prevenind aderenţa celulelor moarte de piele şi blocarea porilor.Corectează treptat şi accelerează regenerarea suprafeţei epidermei. 
  • Calmează iritaţiile, previne dezvoltarea erupţiei cutanate şi accelerează vindecarea, minimizând riscul de formare a cicatricilor. 


   Aplicarea cu regularitate a gelului netezeşte suprafaţa pielii şi îmbunătăţeşte starea acesteia. Tenul se reîmprospătează şi se oxigenează, capătă o culoare uniformă şi sănătoasă, imperfecţiunile devin mai puţin vizibile.

   Utilizare:

   Gelul se aplică pe tenul curat, preferabil seara, o dată sau de două ori pe săptămână. Evitaţi zona ochilor şi gura. După 5 minute clătiţi cu apă caldă.

   Părerea mea:

   Am inclus foarte bucuroasă acest produs în rutina mea, deoarece mă confrunt cu semne postacneice. Am folosit produsul de 1-2 ori pe săptămână, conform instrucţiunilor. Din păcate, mai am foarte puţin produs, aşa că pot considera cantitatea de numai 15 ml ca fiind un impediment.
   Cu toate acestea, pot afirma că am fost foarte, foarte mulţumită de produs. Acţiunea sa la nivelul porilor a fost vizibilă chiar după clătire, porii fiind mai mici. De asemenea, dupa aproximativ 2-3 săptămâni de folosire regulată, am putut observa schimbări la nivelul întregului ten: pielea a devenit mai luminoasă, semnele lăsate de acnee s-au diminuat, iar pielea mea nu a mai fost la fel de grasă ca în trecut. Deşi este cald şi transpirăm, nu am avut probleme prea mari cu excesul de sebum peste zi şi sunt sigură că acest produs este motivul.

   O problemă întâmpinată de mine iniţial a fost faptul că, a doua zi după ce aplicasem peeling-ul, atunci când mi-am aplicat dimineaţa fondul de ten am remarcat multe "scame" pe piele, reziduuri de piele moartă. Abia atunci mi-am dat seama de eficienţa produsului, căci, într-adevăr ajută la regenerarea pielii. Aşadar, după această experienţă am început să folosesc peeling-ul, iar apoi am făcut şi o exfoliere blândă cu un gel de curăţare cu particule abrazive sau chiar cu făină de mălai. Aşa nu am mai întâmpinat problema.

   Puteţi remarca porii micşoraţi şi sebumul dispărut.


  
   Pot spune că sunt foarte mulţumită de acest produs, care este varianta ideală pentru persoanele care nu agreează gomajul. Pielea rămâne curatâ după folosire, dar nu uscată, nu simţi că "strânge".

   Produsul costă 27 de lei şi se găseşte AICI.


  Revenind la peeling, voi l-aţi încercat? Ce folosiţi pentru exfoliere?
   

Pagini