De ce unt de shea nerafinat?


   Am comis-o şi o recunosc. Am depăşit probabil termenul în care trebuia să postez acest review, dar nu a fost cu intenţie.   
    Aşadar, azi vorbim despre untul de shea Elemental.eu

   Cum arată?

   Untul de shea nerafinat are o compoziţie untoasă, care se sfărâmă uşor. 


   
   Culoarea uşor gălbuie este plăcută, iar mini-cutiuţa în care am primit produsul este una elegantă şi practică.


   Cum miroase?

    Mirosul este destul de subtil şi îmi aminteşte fără să vreau de mirosul de ceară de la o lumânare topită.

   Pentru ce se foloseşte? 

   Untul de shea are întrebuinţări multiple, fiind recunoscut ca un puternic hidratant. 


      Utilizări şi proprietăţi:
   


   Eu am folosit în special untul pentru ten, în zilele când simţeam că pielea mea este uscată. Eu nu l-am topi pe baie de aburi, pentru că temperatura era mare şi untul se topea imediat în contact cu pielea.





   Este foarte eficient şi după epilare, eu folosindu-l şi pentru a îndepărta resturile de ceară de pe piele. Transformându-se în ulei, produsul este foarte eficient în acest scop.

   Untul de shea este unul nerafinat, 100% organic.

    
   Recomand cu drag acest produs pentru pielea uscată de pe ten, mâini, coate, călcâie, ca şi cremă de corp sau ulei pentru îndepărtat ceara. Este un hidratant foarte eficient şi faptul că este nerafinat atestă calitatea lui şi faptul că proprietăţile sale sunt extrem de benefice pentru noi.

  
   Aşadar, dacă sunteţi iubitoare de produse naturale, cu siguranţă untul de shea nerafinat este un produs pe care trebuie să-l aveţi în casă.

Pagini