Prima intâlnire: mister, emoţie sau neîncredere?



Prima intâlnire. 

Primul gând că în sfarşit am o şansă cu bărbatul căruia îi aruncam priviri de cel puţin două luni. Cum să mă îmbrac, ce să port, cum să mă port?

   Ne vedeam săptamânal în cadrul unei trupe de teatru, în care intrasem din curiozitate. Uram pe toată lumea si dacă nu era el acolo, cu siguranţă aş fi fugit mancând pământul incă de la prima repetiţie. Nu aveam nici pe departe talent actoricesc, dar aşa e când eşti tânăr şi vrei să le incerci pe toate.
   Şi uite aşa petreceam câte 3 ore săptămânal, doar ca să fiu cât mai aproape de el şi să mă remarce măcar o secundă. Aveam nevoie doar de puţină atenţie, căci după m-aş fi descurcat singurică in toată joaca aceasta. Zis şi făcut, după câteva surâsuri rătăcite mi-am dat seama că era momentul oportun să imi manifest interesul.   
  
   Timidă? Cât cuprinde. Îndragostită? De două ori mai mult.

   Am obţinut o primă întâlnire după multe, multe emoţii şi obraji înroşiţi. 
   Problema insă abia acum începea. Cum să mă îmbrac, ce să port, cum să mă port? Acestea erau întrebările care mă obsedau. Nu vă imaginaţi că a fost vorba despre o întalnire măreaţă sau inedită, dar pentru mine a reprezentat o dilemă de nedescris.
   În ceea ce priveşte îmbrăcămintea, am mers la sigur cu o rochie de vară, colorată si veselă. Nu ştiam insă ce pantofi să asortez cu rochiţa mea vaporosă. Ştiam că pantofii fac ţinuta şi cu siguranţă nu era momentul pentru alegeri neinspirate. Nimic din ce aveam deja in dulap nu mi se părea potrivit, aşa că am hotărât că trebuie neapărat să îmi cumpăr o pereche nouă de sandale.

   Primul magazin online la care m-am gândit a fost, bineînţeles, walkin-incălţăminte.ro (click), unde m-am oprit direct la categoria de încălţăminte de damă. Obiectivul era clar: aveam nevoie de pantofii care să mă facă să arăt impecabil.
   Nu gândeam însă că voi face o gaură in buget pentru o singură întâlnire, căci aveam garanţia că odată cumpăraţi, pantofii mă vor ţine o veşnicie. Ştiam asta datorită faptului ca nu era prima oară când comandam, aşa că mergeam la sigur. Am petrecut ore să aleg perechea perfectă, căci diversitatea mă făcea să adaug ceva in coş, apoi să şterg si să adaug altceva şi tot aşa am tinut-o o după-amiază intreagă.
   Până la urmă m-am hotărât: am comandat o pereche de sandale cu toc bej(click), ideale pentru ţinuta mea.


   Firma de curierat s-a mişcat rapid şi cu siguranţă am fost încântată de superbele sandale alese. Aşteptam doar ziua de sâmbătă, pentru a putea avea parte de o întâlnire perfectă. Cred că m-am îmbrăcat şi admirat ore întregi înainte, pentru a mă asigura că nu voi avea nicio problemă. Aşa am purtat prin casă mai mult sandalele şi m-am obişnuit cu ele, pentru a nu-mi crea neplăceri la prima purtare.

   Seara cea mare a venit, iar emoţiile au devenit din ce in ce mai mari. Mi-am îmbrăcat rochiţa, am incălţat sandalele, mi-am prins părul intr-un coc lejer şi cu un machiaj şi un plic handmade din hârtie făcut de mine discret am paşit spre punctul de întâlnire. 


Am luat un taxi şi am ajuns. Când am intrat pe uşă l-am văzut pe el aşezat la masă; mă aştepta şi asta mi s-a părut drăguţ. S-a întors să vadă cine intra pe uşă şi pentru prima oară in viaţă m-am simţit minunat, eram admirată de sus până jos. Privirea lui era îndreptată catre mine şi luându-mă de mână, m-a sărutat pe obraz şi mi-a şoptit la ureche: Eşti superbă!
   M-am simţit incredibil şi nu trebuie să existe nicio femeie care să nu traiască acest moment de răsfăţ măcar o dată in viaţă. 
   A fost o seară minunată şi m-am simţit plină de încredere datorită noilor mele sandale pe care le purtam cu mândrie. Frumoase, elegante, finuţe şi stilate, sandalele s-au dovedit a fi punctul de rezistenţă al ţinutei mele. Am dansat şi m-am simţit comodă, lucru pe care l-a remarcat şi el uimit, pentru că nu se aştepta ca o femeie pe tocuri să nu simtă discomfort.

   Acum, după aproape 3 ani de la eveniment, l-am întrebat dacă îşi mai aminteşte de acea seară. Am început sa rememorăm clipe de neuitat şi am fost plăcut surprinsă să aflu că fusese absolut cucerit de eleganţa cu care purtam rochiţa mea inflorată şi pantofii bej. I-a plăcut faptul că am fost elengantă, încrezătoare şi mai ales, i-au plăcut la nebunie pantofii mei. Încă mai păstrez sandalele, dar le port doar la evenimente foarte speciale. Imi doresc ca într-o bună zi să le ofer fiicei noastre, atunci când va avea şi ea o intâlnire cu el.

   Cu siguranţă că pantofii sunt punctul de rezistenţă într-o ţinută, aşa că recomand cu drag site-ul walkin-încălţăminte.ro(click), care nu de puţine ori a adus bucurie in sufletul a sute de femei.




                                         

Pagini