Machiaj de zi pentru ochi caprui


Buna tuturor!

   M-ati rugat sa va prezint un machiaj de zi pe care eu il port des, asa ca am hotarat sa va prezint cum realizez eu acest machiaj. Am folosit o trusa de 78 de culori de la Fraulein, un creion maro si pensule Elf Essential.

    1. Aplic mereu primerul elf inainte de machiaj. In pliul ochiului am aplicat creion maro, dar fara a tine o line precisa, caci oricum o vom blendui dupa.


   2. Blenduim creionul.


   3. Procedam la fel la ambii ochi si blenduim.


   4. Dupa ce am blenduim cat mai mult, apicam pe pleoapa mobila o culoare deschisa, putin sidefata si in coltul extern putin maro inchis. Aplicam o nuanta de alb sidefat sub spranceana si in coltul intern.


   5. Aplicam creionul maro si pe pleoapa inferioara si aplicam mascara.



    Rezultatul final:



   Am folosit pentru ten CC Creamul Elmiplant, putin blush si un balsam de buze. Asadar, machiajul ochilor este facut cu nuante de maro, care pun in evidenta ochii caprui.






    Apelez des la acest machiaj pentru ca e simplu de realizat si imi pune in valoare ochii caprui.
   Va place machiajul ? Ce sfaturi imi dati ?

Pagini