Nu am scapat nici de Liebster award



   Da, nu am scapat. Ba mai mult, am fost nomilaizata de 5 ori,  iar regula e sa multumesc. Am o munca mare acum si muuulte intrebari la care sa raspund. Asa ca daca vreti sa ma cunoasteti mai bine, acum e momentul.

   Regulile ar fi acestea:
1. Post the award on your blog.
2. Thank the blogger who nominated you and link back to their blog.
3. Write 11 random facts about yourself.
4. Nominate 11 bloggers who you feel deserve this award and who have less than 1000 followers.
5. Answer 11 questions posted by the person who nominated you and ask your nominees 11 questions.


   11 lucruri despre mine:

   1. Vreau sa urmez facultatea de jurnalism. Asadar, in vara aceasta cand majoritatea veti fi la mare, la munte sau mai stiu eu, eu voi fi cu emotiile in san.
   2. Ma pricep sa fac lucruri handmade, dar sunt extrem de impiedicata zi de zi. Asadar, nu se poate sa nu ma impiedic, sa nu ma lovesc de prag, sa nu dau cu capul de usa de sus de la dulap sau sa scap ceva din mana in fiecare zi.
   3. Imi place sa gatesc si mananc rar ceva ce nu e gatit de mine. 
   4. Ador semintele, alunele, nucile si tot ce se poate rontai. Daca-mi dai un sac, intr-o ora va fi gata !
   5. Mi se pare ca picioarele sunt ciudate. Nu ma prea atrag sandalele si nu imi place sa vad degetele de la picioare la nimeni, pur si simplu mi se par "dubioase"
   6. Cand voi avea copii, mi-as cam dori sa fie fetite. Nu stiu cum e sa cresti baieti, nu stiu "ce sa fac cu ei"; am crescut intr-o familie de fete.
   7. Nu imi plac schimbarile. Sunt taur, asa ca sunt foarte statornica, dar si o familista convinsa. Tocmai de aceea nu suport oamenii care inseala.
   8. Vreau sa ma apuc si de youtube dupa ce voi intra la facultate.
   9. Beau ceaiurile neindulcite, dar in cafea pune muuult zahar.
   10. Eram dependenta de seriale pana sa am atatea pe cap. Momentan mai urmaresc doar Game of Thrones, White Collar si Shameless.
   11. Imi place sa ma prostesc si sa ma port copilareste. Mai copilareste decat surioasa mea de 11 anisori, iar poza de mai jos e dovada. 





   Asadar, am cinci serii de intrebari la care trebuie sa raspund. Purrr'n'boots ma intreaba:


1. Ce îți place cel mai mult să cumperi?

   Pantofi ! Da, pantofi, ghete, balerini, de toate !
2. Care este cel mai scump produs de machiaj pe care îl deții?

   Hmm.. Nu am produse scumpe, asa ca nimic nu cred ca depaseste 100lei.
3. Care este ultima carte citită care ți-a plăcut la nebunie?

   O carte care mi-a placut la nebunie a fost "Diabolicele" de Boileau Narcejac: suspans pana-n ultima secunda.
4. Colecționezi ceva?

   Cand eram in generala colectionam pixuri terminate, acum nu cred ca mai colectionez ceva.
5. Ce lucru mărunt te face fericită?

   Florile. Si ciocolata. Sau cineva care imi deschide usa si ma lasa sa trec.
6. Câini sau pisici?
   Pisici, pisici ! 
7. De ce te machiezi?
   Greu de zis de ce ma machiez. Probabil pentru ca ma face sa fiu mai increzatoaree si sa ma simt mai bine in pielea mea.. Adica de'asta ma machiam cand am avut probleme cu tenul, acum nu ma machiez mereu.
8. Ce îți place cel mai mult la tine?
   Cred ca imi place faptul ca sunt foate atenta la detalii si sunt mereu cu "ochii in patru" pe strada, oriunde. Fizic, imi plac buzele mele(modesta sunt, nu-i problema).
9. Ai vreo poreclă?
   Lore/Lori mi se spune de cand lumea. Mami imi zice Loriţu si tati Riţă.
10. Ce sonerie ai la telefon?
   Ceva standard.
11. Ai vreun tic?
   Da, vorbesc fara sa dau detalii. Adica spun: "Am fost acolo, si am vazut o chestie, care era nu stiu cum, apoi am vorbit cu vanzatoarea si mi-a zis ca bla blaa". Daca voi intelegi ceva, sa ma anuntati.


   Intrebarile de la Cherie Belle Marie:
1) Animalul preferat dintre caine si pisica care este?
   Pisica.
2) Preferati sa va faceti manichiura acasa sau la salon?
   Acasa, nu am facut-o niciodata la salon.
3) Cand ati fost ultima data la film in oras si ce ati vazut?
   Hmm.. a trecut ceva, cred ca am vazut "Friends with benefits". Am mai vazut unul recent, dar a fost o porcarie si nu-i retin numele.
4)  Spune 3 locuri pe care vrei neaparat sa le vizitezi.
   Franta, Grecia si Republica Domicana.
5) Unde ai petrecut cea mai frumoasa vacanta?
   La mare la noi. Locatia nu a fost cea mai frumoasa, dar a fost speciala pentru ca a fost alaturi de prietenul meu, Andrei.
6) Produsul de machiaj preferat este... ?
   Rimelul.
7) Rochie/ Pantaloni sau blugi/ Fusta ?
   Pantaloni.
8) Aveti vreun animal de companie?
   Da, am o hamsterita micuta.




9) Care este dulcele tau preferat?

   Ciocolata si eclerele.
10) Ai suferit din dragoste? Ti-ai pierdut mintile cum se spune in popor?
   De suferit nu prea am suferit, dar mintile mi le-am cam pierdut.. Adica am uitat de tot, am renuntat la toata lumea pentru relatia actuala. Am avut sentimentul acela de "the one" si nu m-am inselat.
11) Cate perechi de pantofi ai?  
   Am pantofi, dar fara toc. As zice ca intre 10-15 perechi de primavara.

   Elena Ciucu ma intreaba:

1. În afară de blog, ce alt hobby mai ai?   
Din pacate nu mai am timp de multe lucruri... Probabil ca as spune plimbarile in parc sau mersul pe bicicleta.
2. Ce culoare are ultima oja cumpărată?
   
Verde-mar.
3. Ai vreun produs de make-up fară de care nu ai ieși din casă dacă nu l-ai aplicat?
   
Da, nu as iesi fara rimel.
 4. În ce ai investi mai mult: o geantă sau o pereche de pantofi?
   Cred ca o geanta. Pantofii se strica mai repede, asa ca nu as investi mult in ei. 

5. Când este ziua ta de naștere și ce zodie ești?  
    29 aprilie 1995, taur
6. Preferi părul bucle sau super drept?   
   Prefer bucle, simt ca parul drept nu ma prinde prea bine, avand fata rotunda.
7. Dacă ai putea să schimbi ceva la aspectul tău fizic, ce ar fi?   
   As vrea sa am picioarele ceva mai grosute.
8. Ai vreun produs cosmetic/make-up (același brand, același produs) pe care l-ai cumpărat de mai mult de două ori?   
   Am cumparat pensulele Elf, gelul intim Avon. E tot ce-mi vine acum in minte.
9. La ce vârstă ai început să te machiezi?  
   Pe la 16 foloseam rimel si pudra, la 17 si eyeliner.
10. Ai vreun accesoriu pe care nu-l dai niciodată jos? (inel, cercei, piercing etc.)   
   Nu chiar, nu prea port nimic din cele enumerate.
11. Ce bloggeriță din România ți-ar plăcea să o cunoști personal?
   Am multe bloggerite pe care mi-as dori sa le cunosc si personal, mai ales dupa ce am vorbit pe facebook si am remarcat ca ne-am "potrivi". Nu o sa fac o lista, ca sigur voi uita pe cineva si nu vreau asta.
   Ina's Blog ma intreaba:

1. Care e produsul ce nu l-ati mai inlocuit de mult cu altul?
   Hmm.. nu am asa multe produse de neinlocuit, dar acum as spune sapunul cu sulf.
2. Ce nu iti place la tine?

   Nu imi place ca tind sa fiu delasatoare si sa termin greu un lucru.
3. Ai animale?

   Da, un hamster.
4.Filmul preferat?

   Clar "The legends of the fall". L-am urmarit de cel putin 5 ori.
5. Articol vestimentar preferat?

   Cardigane si iar cardigane !
6. Ce zodie esti?

   Taur
7. Rujul favorit?

   Nu stiu, nude sa fie.
8. Tocuri sau nu?

   Mneah, nu prea.
9. Anotimpul preferat?

   Vara 
10. Ce hobby ai?

   Bloggingul. Invatatul pentru bac nu se pune, nuuu ? 
11. Ce te-a facut sa scrii pe blog?

   Faptul ca stiam multe despre produse si ca simteam ca am ceva "de oferit". 


  Bianca Cosmetic Lover ma intreaba:

1. Care este produsul tau cosmetic preferat?
   Rimelul, nu pot iesi din casa fara el.
2. La ce varsta ai inceput sa te machiezi?
   16 ani.
3. Iti aloci un buget lunar pentru cosmetice si machiaj, daca da, cat?
   Incerc sa aloc in jur de 50lei, dar uneori(sau chiar tot timpul) depasesc.
4. Care este primul produs pe lista ta de cumparaturi (produs pe care intentionezi sa-l cumperi fiindca ti-l doresti foarte mult) ?
   Samponul pentru cresterea parului de la Favisan.
5. Ai nesigurante sau temeri legate de inaintarea in varsta? 
   Da, mi-e teama ca voi lua in greutate. Desi sunt slaba de cand ma stiu, mi-e teribil de frica de ideea de a ma ingrasa cand voi fi graviduta.
6. Ce tratamente anti-imbatranire folosesti?
   O crema de ochi speciala Yves Rocher si SPF zilnic.
7. Ai un produs de machiaj pe care l-ai cumparat de cel putin 3 ori pana acum?
   Pensulele Elf.
8. Un produs de ingriire din ritualul tau de frumusete fara de care nu ai putea rezista?
   Sapun sau gel de curatare.
9. Cea mai scumpa achizitie cosmetica? A meritat?
   Nu am achizitii scumpe, deci nu am idee ce sa raspund. Cred ca lotiunea cu SPF de la Avene si a meritat cu siguranta.
10. Ai un produs vestimentar care a rezistat mai multe sezoane in colectia ta?
   Da, am multe camasi colorate sau in carouri pe care le port de mult timp.
11. La cumparaturile vestimentare optezi mai mult pentru piese clasice sau la moda?
   Optez pentru ce-mi place si ce-mi vine bine, nu conteaza ce e sau nu la moda.   
   Intrebarile mele:
1. Ce urasti cel mai mult la tine?
2. Care este nuanta ta de oja preferata?
3.  Ti-ai facut/ Ti-ai face operatii estetice?
4.   Ruj rosu sau nude?
5.   Care este rimelul favorit?
6.   Vrei sa ne arati un machiaj facut de tine?
7.   Regreti ceva din trecut cu privire la relatiile anterioare?
8.   Care e cea mai mare dorinta a ta?
9.   Iti doresti copii in viitorii 5 ani?
10. Daca ai fost ceruta de sotie spune cum a fost momentul, daca nu, spune cum ti-ai dori sa fie?
11. Folosesti dimineata crema cu protectie solara?

Asadar, nominalizez pe:

  1. Lorena's Blog, 
  2. AnytaGyo'sMakeup,
  3.  Andreea Maria, 
  4. Beauty Gossip and More, 
  5. Beauty M, 
  6.  Dora's Beauty Reviews
  7. Domnisoara Christine,  
  8. Didi's Blog, 
  9. Brilliant Beauty,  
  10. Danielle Rose
  11. Unghiutze colorate
   Majoritatea l-ati facut, insa daca va teneaza, puteti sa-l refaceti ! 

   Multa bafta la raspunsuri, fetelor!

   Voua v-au placut raspunsurile mele?

Pagini