Lingurita sus pentru iaurtul Danone !



   Poate o sa vi se para ciudat, dar eu sunt fana Danone de cand aveam putini anisori. La 7 ani ai mei, cand s-a nascut surioara mea, tin minte ca terminam borcanelul de iaur, il spalam si apoi i-l puneam ei pe post de palariuta. Mai tarziu, cand a mai crescut si ea, stiu ca mancam cot la cot iaurt si apoi pastram borcanelele goale, le bagam unul intr-altul si formam astfel turnuri uriase, cu care ne jucam apoi cu papusile sau ne bateam cu ele pe post de sabii. 
   Aveam tare mult "turnulete" de acest gen si le ascundeam de mama, care dorea sa le arunce mereu. 


   Anii au trecut, pasiunea pentru colectionat blocuri din cutii de iaurt a scazut, insa acesta nu lipseste nici acum din alimentatia noastra. 
   Pe 15 mai Danone a implinit 15 ani de cand ne bucura cu iaurt gustos, iar eu vreau sa urez un sincer "La multi ani!". Cu ocazia acestei date a fost inaugurat si site-ul lor oficial, pe care l-am accesat cu mare drag si cu multa curiozitate. 
   In primul rand, imi place enorm de mult organizarea si usurizanta navigarii. 
   Daca nu stiati, fiecare dintre noi, pe baza unei programari, putem merge si vizita fabrica. Putem astfel observa exact cum se produce iaurtul si care sunt condiile in care acesta ia nastere.
   In al doilea rand, am ramas putin pe ganduri dupa ce am citit categorie "3 mituri despre iaurt" si am inteles ca un iaurt pasteurizat este un iaurt fara microbi care il pot altera si astfel iaurtul nu are nevoie de conservanti pentru a se putea pastra pe rafturi zile bune.
   In final, sunt interesata si de categoria "Cariere", deoarece oberv cu interes seriozitatea si selectivitatea cu care Danone isi alege angajatii.
   Ca o mica observatie, cred ca as modifica putin coluare de fundal a iconitelor pentru retelele de socializare din partea de sus a paginii, pentru a fi mai vizibile si pentru a spori vizitele curiosilor. Stim cu toti cat de importanta este promovarea pe retelele de socializare, nu?

   Daca si voua va place iaurtul si sau daca vrei sa ii redescoperi gustul, va puteti inscrie in campania BlogalInitiative de aici.

   Voi mancati des iaurt?

Pagini