Fericirea saptamanii mele in poze (IV)



   A mai trecut o saptamana, iar azi va arata motivele fericirii mele din aceasta.

   ♥  Joi, 08.05 am pregatit petru voi pemiile pentru giveaway. Abia astept sa vad cine va castiga, asa ca invit sa va inscrieti !

 

   ♥ Vineri, 09.05 mi-am decolorat pentru prima oara parul, folosind Kitul L'oreal pentru par saten. M-am si tuns, iar rezultatul ma multumeste tare.
     


 ♥   Sambata, 10.05 am avut ceva timp liber, asa ca am facut o manichiura jucausa.




 ♥   Duminica, 11.05 am primit bujori de la prietenul meu. Stiti doar cat iubesc florile, nu?


♥    Luni, 12.05 mi-am reorganizat colectia de make-up, folosindu-ma de o cutie metalica veche.


  ♥   Marti, 13.05 eu si Andrei am implinit 2 ani 8 luni de cand suntem impreuna, asa ca am sarbatorit totul cu o gogoasa uriasa cu ciocolata.


 ♥    Miercuri, 14.05 am avut ocazia sa fiu model pentru machiajul cursantei make-up artistei Lorena Cioboata. Stefania Preda mi-a realizat un machiaj tare frumos si mi-a dat si multe sfaturi cu privire la ingrijirea tenului.



   Sunt foarte curioasa sa aud parerile voastre despre saptamana voastra, dar si despre pozele mele.

   ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  

Pagini