Fardurile crema The One intr-un machiaj de zi



   Acum ceva timp am primit spre testare noutatile de la Oriflame. Gama The One m-a surprins prin diversitate si calitate, asa ca azi va voi vorbi despre fardurile crema.


   Ma tenteaza de mult ideea de a avea un fard crema, iar prima tentativa a esuat. Va spuneam aici ca mi-am achizitionat un duo de la Elf, iar acum pot confirma ca este o dezamagire totala. Fardul nu este pigmentat, se imprastie pe toata pleoapa si nu se vede absolut deloc. Asa ca am fost tare fericita cand am vazut in pachetul Oriflame si 3 farduri de acest fel. Asadar, nuantele(de la stanga la dreapta) sunt:
  • Golden Brown
  • Beige Pearl
  • Olive Green



   Pe mana arata astfel:


   Ce imi place?

  1. Sunt cremoase si usor de aplicat, nu trebuie sa te pricepi ca sa reusesti un machiaj reusit de zi.
  2. Sunt pigmentate
  3. Cantitatea de 4g este generoasa si ajunge mult timp
  4. Nuantele din catalog sunt variate
   Ce nu imi place?
  1. Daca ai unghii nu le poti aplica folosindu-te de degete. Eu am o problema aici, caci nu prea reusesc sa obtin aceeasi intensitate a culorilor daca folosesc pensulele
  2. Fara baza se strang in pleoape dupa nici o ora, iar eu nu am pleoapele foarte uleioase. Asadar, ideea de promovare potrivit careia aceste farduri pot fi folosite pe post de primer nu este tocmai cea mai veridica.
  3. Expira la 6 luni dupa deschidere si sigur nu voi apuca sa le termin
   Un machiaj de zi, simplu si rapid puteti vedea mai jos. Nu am aplicat multa culoare, ci doar am tapotat putin.


   Avand in  vedere relatia avantaje/deavataje, cred ca pretul de 20lei este oarecum potrivit si ma tenteaza si alte nuante.
   
   Voi le-ati incercat? Ce parere aveti?
   

Pagini