De unde cumparam produse bio



   Stati linistiti, nu am plecat in expeditie, desi nu ar fi rau deloc. Stiti ca sunt pasionata de produsele cat mai naturale, de avantajele lor fara seaman si de calitatea inegalabila. Iubesc natura si incerc pe cat posibil sa o ocrotesc, dar si sa o observ. Il mai tineti minte pe melcul acrobat printre ciuperci, dintr-o postare anterioara? El e inspiratia mea de azi.


   Asadar, din site in site, ca o albinuta vrednica ce sunt, am dat peste site-ul Tian si am cam ramas acolo momente bune. Ma cam bate gandul sa apas pe buton "Adauga in cos" si ma cam mananca degetele.
   Am poposit asadar pe prima floare si am vazut atatea produse tentante pentru ingrijirea tenului incat m-au luat ametelile.Creme, demachiante, masti, serumuri pentru toate tipurile de piele si toate bugetele(as putea zice si toate gusturile, pentru ca, fiind bio, au miros deosebit). Daca ar fi sa iau acasa tot ce as dori, sigur am da faliment, asa ca ma abtin si rau imi pare.
   Ajungand pe a doua floare, in categoria pentru ingrijirea corpului, am realizat ca e imposibil sa-mi tin piciorusele acasa, asa ca am inceput sa cutreier categoria de parfumuri. Aici clar nu ma mai pot abtine si trebuie sa va arat ce mi-as cumpara.
   Melcul meu cel zapacit m-a facut sa ma uit cu atentia la parfumul Green Fresh pentru femei. Un parfum fresh, insa cu aroma putin florala, de trandafir, mi-a cucerit gandul pentru cateva momente. Descrierea spune ca "accentueaza romantismul oricarei persoane", asa ca asta inseamna ca trebuie sa-l mai parfumez si pe prietenul meu din cand in cand cu el ! Unde mai pui ca scrie si ca scrie "briza oceanului", asa ca in mod clar vreau si iar vreau !


   Pierduta printre multitudinea de produse, am reusit sa ajung si in categoria pentru par. Stiti ca de curand mi-am facut un ombre de care sunt foarte mandra, asa ca nu vreau ca parul meu sa pateasca ceva rau din cauza asta. Si dupa ce ca-mi e teama sa nu imi deteriorez varfurile abia tunse, colac peste pupaza imi mai si cade parul putin. Eu zic putin, dar prietenul meu o sa ajunga in curand la capatul rabdarii dupa ce gaseste cate un fir pe chiuveta, in cada sau, mai grav, in mancare. Asadar, ca tot va aratam ciupercutele rasarite dupa ploaie, am gasit un balsam de par pentru intarirea radacinii cu ciuperci Ganoderma. 
   Trecand peste ambalajul tare "girly", am aflat ca extractul de Ganoderma are efecte extrem de bune asupra parului fragil si deteriorat. Totodata, balsamul proteajaza scalpul, avand protectie UV, lucru care mi s-a parut foarte interesant. Eu nu am mai avut niciodata un produs care sa-mi apere parul de radiatiile solare si cred ca e indicat pentru parul meu sensibil, cu tendinte spre uscare. Si abia a trecut ziua mea, ca stiam exact ce vreau!


   De asemenea, puteti descoperi si produse de make-up cu ingrediente mult mai bune pentru tenul nostru decat produsele de la alte firme mult mai cunoscute. Varietatea este de asemenea prezenta, asa ca daca tineti la lista de ingrediente a cosmeticelor, acesta este locul de unde sa va achizitionati cate ceva.
   Nu este de neglijat nici categoria de medicina orientala, unde se afla ceaiuri, uleiuri, suplimente naturale, produse pentru detoxifiere si nu numai, toate pentru multe probleme de sanatate.
   Va invit sa aruncati un ochi pe siteul Tian.ro si, de ce nu, sa adaugati un produs natural in cos. Tin sa preciezez ca imi place deviza lor:

"frumusete si sanatate"

   Sunteti tentati de produsele Tian?

Pagini