Peria Tangle Teezer - Review



   Va spuneam pe facebook ca am primit spre testare de la Sageco Concept peria Tangle Teezer.

   Peria este din plastic, are perii micuti, grupati pe mai multe randuri si fiecare rand avand o marime diferita.


   Tin sa precizez inca din inceput ca eu am un par destul de dificil in momentul pieptanatului, deoarece mereu am avut impresia ca firul meu subtire este agasat de pieptan si devine astfel si mai fragil. Renuntasem demult sa mai caut peria perfecta si evitam sa ma pieptam prea des. De obicei o faceam doar atunci cand aveam parul uscat, dupa baie, asa ca aceasta peria a venit exact la fix.
 

   Sunt foarte incantata de aspectul ei, este compacta, usor de transportat si de folosit.
   Asadar, asa arata parul meu dupa spalare si uscare naturala. Am folosit si balsam de par, dar si uleiul de la Avon.
   Dupa cum vedeti, este rebel si incurcat.


   Am luat peria Tangle Teezer in in nici macar un minut parul a fost complet periat. Nu ma trage de par, nu rupe firele, parca aluneca singura si isi face treaba de minune.


   Rezultatul este acesta:


   Personal sunt extrem de incantata ca acest produs se afla in posesia mea, iar motivele ar fi:
  • este micuta, forma fiind inedita 
  • nu ma "trage de par"
  • nu rupe firele si nici nu le sensibilizeaza
  • parul se piaptana foarte rapid
  • parul nu ramane electrizat
  • iti poti masa scalpul delicat. Da, e minunat sentimentul si cel mai bun exemplu e prietenul meu, care se alinta ca un catelus cand ii perii parul.
   Ca sa vedeti mai bine, am facut si un colaj cu inainte si dupa pieptanare:


   Peria Tangle Teezer a intrat in rutina mea zilnica de ingrijire a parului si nu cred ca ma voi mai gandi la o alta perie curand. Ea se gaseste aici, este disponibila in mai multe variante si este la pretul de 50lei. De asemenea, Sageco-concept ofera spre vanzare si extensii par natural. M-aş bucura dacă acest review vă ajută în vederea alegerii periei perfecte de păr. Pentru mine, peria Tangle Teezer este aleasa!

   Voi aveti probleme cu descurcarea parului ?

Pagini