S.O.S Laptop-Direct.ro !



   18 Octombrie 2011. 
   Da, ştiu că suntem în 2014, dar atunci, fix atunci, am primit ca şi cadou un laptop Asus, mai exact Asus k53sv. De ce ? Pentru că fix atunci 21 de ani mă năşteam; deci era ziua mea.
   Şi deşi poate l-ai google-it să vezi despre ce laptop este vorba, o să îl laud un pic şi o să îl caracterizez pe scurt şi diferit de cum este trecut sec în specificaţii. Deci, una bucată processor i7 la 2-GHz, care să îţi permită să te joci frumuşel cam tot ce vrea orgoliu tău de gamer(casual, totuşi), 4gb Ram ddr3, deci super ok. De specificat este faptul că la cei 4 giga mititei se mai pot adăuga alţi 4 giga mititei, şi asta numai ca să mănânce norii...la figurat. Mai vine şi cu o memorie de elefant de 500de gb, suficientă pentru chestii folositoare, dar şi foldere de care nu ai nevoie şi totuşi le ţii acolo, că aşa e în IT. Placă video, foarte potentă de asemenea, mă refer la cea de la NVIDIA, un GeForce GT 540M de 1Gb. Toate acestea sunt ţinute în viaţă de o baterie cu 6 celule, care îl ţine departe de priză, ore bune, depinde de solicitări, evident.

   Concluzionând cele de mai sus, în momentul când l-am primit m-am gudurat, adică bucurat destul de tare, şi dacă aş fi avut o coadă, pe bune c-aş fi dat din ea ca un căţel maidanez.

   Acum, 3 ani mai târziu, că orice om ce se respectă şi crede în tehnologie şi evoluţie, vreau mai mult. 
Timpul a trecut şi chestii din ce în ce mai cool au apărut, şi aici mă refer la jocuri video şi, mai nou, softuri de editare 3d, care mi-l cam solicită pe micuţ. 
   Primele semne că e nevoie de schimbare în viaţa cibernetică a domnului laptop sunt date de căldura pe care o cam scoate pe la “gura” de aerisire, deşi nu e muncit prea tare în unele cazuri (şi da, e curăţat de praf). La început m-am gândit că e îndrăgostit şi i-am dat o şansă, acum mă tem pentru sananatatea lui şi cred că nu i-ar strica un cooling pad, recte acesta.



   Mi-a atras atenţia datorită dimensiunii lui propriu-zise, care îi permite laptopului să stea foarte bine pe el, şi, nu în cele din urmă, datorită dimensiunii ventilatorului.
   Cred că odată cu achiziţionarea acestui cooling-pad, laptopul meu nu ar mai gâfâi la solicitări, ci ar răsufla uşurat.
   Ca şi performanţă, aşa cum l-am carcaterizat mai sus, o duce bine, dar totuşi n-ar strică şi ceilalţi 4 Gb de ram, care ar putea fi adăugaţi lângă cei 4 deja existenţi. Drept urmare m-aş orienta spre memoriile Asus.




   Eu cred că dacă aş reuşi să îi fac aceste mici upgrade-uri ne-am fi recunoscători unul altuia: eu că îl pot folosi la fel de happy, poate chiar mai happy ca până acum, iar el, că ar fi la a doua tinereţe.


   Voi sunteţi mulţumiţi de laptopul vostru ?



Pagini