Favoritele lunii martie.

Buna, dragile mele !



   A trecut si martie, incredibil de repede si de frumos. Parca ieri ningea, iar acum mai e doar putin si salut si eu cea de-a 19-a primavara. Imbatranim, nu ? J
    Asadar, am avut 5 mari favorite:




   Locul 5:

   
   Pensula no-name pentru conturarea fetei

   Daca ma urmariti pe facebook, stiti ca am postat un mic Haul in care o includeam si pe ea. Ei bine, am folosit-o zilnic de atunci si imi place la nebunie !Aplica pudra bronzata extrem de bine, fara sa incarce tenul sau sa lase linii neuniforme. E moale si nu i-a cazut inca niciun fir de par. Cine credea ca pot gasi o pensula asa buna intr-un magazin random la doar 8 lei ?


   Locul 4: 

   CC Creamul de la Elmiplant 

   V-am spus in review cat de mult imi place si cred ca cel putin de jumatate de luna l-am folosit doar pe el.
  


   Locul 3:

   Lotiunea micelara Avene

   Fiind micuta, am ales sa o folosesc doar in weekend-urile cand plec din oras. Curata tenul foarte bine, la fel si machiajul ochilor. Este tare blanda si calmeaza pielea instant. Nu am incercat inca Bioderma, dar as fi curioasa in privinta unei comparatii. Ma declar insa mai mult decat multumita de Avene.

   Locul 2:

   Gel de dus cu cafea Yves Rocher
  
   Se putea un articol cu favorite fara Yves Rocher ? Niciodata ! Multe stiti acest gel de dus, asa ca nu are rost sa va mai spun eu cat de divin miroase... Doamne, simti ca faci baie intr-un cappuccino !


   Locul 1:

   Parfumul Comme une Evidence

   Din nou, Yves Rocher, cu acest parfum divin. Vai, vai cum miroase ! Sincer, pentru el am plasat comanda de aici  si nu regret nicio secunda. E minunat, are un miros floral, putin tare. Rezista cam 5-6 ore pe piele si cateva zile pe haine(am testat, da, da !)

   Asadar, sunt curioasa sa stiu daca printre favoritele mele se regasesc si produse incercate de voi.
   Voi ce produse ati folosit cu drag luna aceasta ?

   Pupicei, 
   Lore.

Pagini