Daca as comanda la Miniprix mi-as cumpara...

Buna tuturor !




   Trebuie sa recunosc ca desi nu am comandat pana acum de pe siteul Miniprix, de vreo doua ori am fost gata-gata sa apas pe buton pentru a finaliza comanda. Motivul care m-a oprit a fost faptul ca am inceput sa cheltui banii alocati comenzii si ute asa ma puteam trezi cu curierul la usa, fara sa-mi pot indeplini datoria de cumparator.
   Trag des cu ochiul pe site, asa ca de aceasta data trebuie sa va arat si voua cateva lucruri care ma atrag.

    Din categoria incaltaminte, am pus ochii pe aceasta pereche de pantofi cu toc. Acesti pantofi Mustang cu toc inalt de 10cm mi se par usor de asortat, veseli si de ce nu, comozi, la pretul de 79lei.


   De asemenea, mi-as dori si aceasta pereche de balerini lacuiti, la pretul de 49lei, din aceasta categorie. Nu am mai avut pana acum o pereche de acest gen si ma atrage tare mult.


   Bineinteles ca am pus ochii si pe o rochita, care merita neaparat mentionata. Este elegenta, cu detalii superbe si perfecta pentru un eveniment special si costa doar 59lei.


   Pentru ca sunt mare fana a blugilor si ii port aproape mereu, acestia de mai jos mi s-au parut extrem de frumosi si de interesanti si sunt doar 42lei.


   Si daca tot voi face aceasta comanda, ca sa il "impac" pe prietenul meu, am ales si pentru el un hanorac care mi-a placut mult. Nici nu voi cheltui prea mult, doar 33lei.


   A fost tare greu sa selectez cateva produse, caci sunt extrem de multe, la preturi tare mici. Va recomand sa vizitati site-ul si sa fiti atenti la oferte. 


   Astept cu drag parerile voastre cu privire la aceste produse. Pe voi ce va atrage cel mai mult ?

App Store - https://itunes.apple.com/us/app/miniprix/id687689794?ls=1&mt=8

G-Play - https://play.google.com/store/apps/details?id=ro.miniprix.android.app

Pagini