Les Cosmetiques, les tentations pas cher.

Bună, dragile mele !




   Probabil aţi mai auzit recent de produsele Les Cosmetique, care au apărut de curând pe piaţă românească. Pe rafturile din Carrefour putem găsi deja produse destinate îngrijirii tenului, corpului sau părului.
      Fiecare gamă mi-a stârnit interesul, dar am ales să va prezint azi doar 5 produse pe care le-am adăugat deja pe wishlist şi de care sunt tare curioasă. Încă de la prima vedere, fiecare produs mi-a stârnit senzaţii minunate sau frânturi de amintiri.Buna, dragile mele !


Expertul îngrijirii feței:

"Cunoștințele pe care le avem despre mecanismele îmbătrânirii celulare, în special la nivel cutanat, permit dermatologilor dezvoltarea unei adevărate cosmetologii active. Ingredientele active recunoscute în dermatologie au fost selectate pentru a fi integrate în gamele pentru hidratare și antirid propuse de marca Les Cosmetiques Design Paris: Hydra Science și Age Science.
Performanța și buna toleranță a produselor ne-au făcut să le prezentăm la Congresul de Dermatologie."

  
  Loţiune micelară - 24,99 lei
 
   E unul dintre produsele de care sunt tare,tare curioasă. Pentru mine, o loţiune micelara este bună dacă reuşeşte să cureţe în profunzime tenul şi să îl lase proaspăt, cu o uşoară senzaţie de răcorire, dar fără a usca pielea. Când am văzut aspectul sticluţei cu loţiune mi-a venit imediat în minte ideea de rece, de iarnă, de frig..
 

 
 


   Crema hidratantă pentru faţă -29,99 lei

  Această crema mă tentează şi mai mult, căci cu greu îmi găsesc acum o cremă potrivită. Eu am avut tenul mixt, aproape gras. În urma tratamentului antiacnee, tenul meu s-a sensibilizat mult şi acum este mai mult uscat. Aşadar, sunt sigură că această crema mi-ar hidrata mult mai bine tenul şi l-ar lasă moale. Eu una la asta mă gândesc când îmi cumpăr o crema hidratantă: la ideea de moale, catifelat, lejer şi de ce nu, ,,pufos" !




________________________________________________________________________________


Îngrijire personală completă


"Puterea plantelor asupra organismului nostru m-a fascinat dintotdeauna!
Flora europeană și cea exotică sunt adevărate izvoare de noi principii active pentru piele. Pentru a numi doar câteva dintre ele: efectul de peeling al acizilor alfahidroxi din fructe, proprietățile emoliente anti-îmbătrânire și antioxidante ale uleiului de argan...Să redăm puterea plantelor, beneficiile și parfumul lor, aceasta este filozofia gamei Nectar of Nature a mărci Les Cosmetiques Design Paris."



Body scrub with nut oil - 17,99 lei

Trebuie să recunosc că nu eram o împătimită a scrub-urilor pentru corp, dar de ceva timp am căpătat şi această ,,boală". Nu las niciodată să treacă mai mult de o săptămâna între aceste sesiuni de exfoliere şi mă bucur acum de o piele mult mai moale şi fină la atingere.
   Sunt extrem de interesată de acest scrub, iar lucrul care mă atrage cel mai tare este uleiul de nuci din compoziţia sa. Sunt sigură că mirosul este pe măsură, eu fiind îndrăgostită de tot ce se poate ronţăi: nuci, alune, fistic sau seminţe de tot felul şi puteţi observa asta din asocierea pe care am făcut-o. Cred că într-o viaţă anterioară am fost veveriţa care ronţăia tot ce prindea !
 



 


   Gel de duş cu ulei de argan - 6,99 lei

   Sunt înnebunită după geluri de duş. Şi după uleiul de argan. Aşadar, ce poate să-mi displacă la acesta ?
   Aspectul, ingredientul principal mă fac să mă gândesc la vara, la soare, căldură. Când l-am văzut prima dată m-am gândit la headerul blogului, la floarea-soarelui pe care o iubesc şi la un apus pe plajă. Mi-ar plăcea că acest gel de dus să recreeze aceste momente în baie; cu siguranţă i-aş devenit o clientă fidelă !






 _______________________________________________________________________________

Expertul îngrijirii părului

"Gama de îngrijire, colorare și styling Kera SCience a mărcii Les Cosmetiques Design Paris a fost testată în colaborare cu mai mulți colegi stiliști. Părul este diferit în funcție de: culoare, structură, lungime, vârstă și tratamentele la care a fost supus. Provocarea noastră este de a menține strălucirea, suplețea și frumusețea naturală a părului.Recomand produsele gamei Kera Science by Les Cosmetiques Design Paris tuturor clientelor mele!"


   Şampon cu smochine şi ulei de trandafir - 5,99 lei

   Va puteţi imagina cât de bine miroase ? Uhh.. eu mă gândesc doar la primăvară, la parfumul pomilor înfloriţi şi la natura care revine la viaţă. 
   Problema mea cu şampoanele e de când lumea, aşa că sunt curioasă să îl încerc şi pe acesta.






  Aşadar, produsele Les Cosmetiques par tare tentante şi cu siguranţă m-au făcut să doresc să le încerc.

   Voi aţi auzit până acum de ele? Aţi folosit vreun produs de la această marca ?
   Sunt tare curioasă să aflu şi părerile voastre.

   Va pup şi va îmbrăţişez cu drag, ca de fiecare dată.
   Lore.

Pagini