Cu Farmec la pălărie.

Bună tuturor !


   

   Iată că avenit primăvara şi nu ştiu voi, dar eu o aşteptam cu sufletul la gură. 
   
   Parcă trecuseră secole de la o plimbare în parc,  de la o îngheţată delicioasă sau de la rochiţe drăguţe şi uşoare. Mă săturasem de frig, de paltoane groase şi stratul gros de zăpadă de la fereastră zici că a fost topit cu o lupă minusculă de către o furnică în aproximativ 4 luni, 2 săptămâni, 9 zile şi 14 minute.
   Îmi aduceam aminte că prin vis de zilele mai calde, iar nasul meu mereu roşu devenise o constantă în ţinuta mea zilnică. Am dezvoltat uşor-uşor reflexul a-mi sufla în palme pentru a le încălzi la fiecare 30 de secunde, iar uneori nici nu mai aveam nevoie de rimel, dat fiind stratul alb de promoroacă aşezat frumos pe firele de par. Ce să mai, nu vedeam în jur decât alb !
   După ce a încetat o repriză bună de ninsoare de aproape o săptămână, calvarul s-a înteţit.  Nămeţii au început să se topească şi astfel s-au format pe străzi adevărate băltoace, vreme bună de purtat cizme de cauciuc, nu alta !
   Aşteptam însă o schimbare în bine, parcă vremea rea ne făcea mai trişti şi mai plictisiţi. Aşa că am implorat soarele să vină înapoi şi să ne bucure cu razele lui, ca nişte suliţe din aur. Am implorat o zi, două şi până la urmă m-a ascultat. Într-un final, zapada s-a topit şi soarele şi-a intrat în drepturi. Copacii au început să înflorească, iar ghioceii au răzbit şi ei tiptil-tiptil. Nu e vreme de sandale, dar nu mă plâng deloc. 
  E o plăcere să merg acum pe alei, iar parfumul florilor mă urmăreşte până acasă.
 



   Aşadar, s-au schimbat acum accesoriile pe care le port, s-a schimbat şi rutina mea de îngrijire. 
Iar dacă natură a revenit la viaţă, este normal să revenim şi noi la produse de îngrijire de calitate, româneşti. Printre preferatele mele sunt produsele Farmec si nu-mi amintesc să mă fi dezamăgit vreun produs încercat.
   Poate că e prea devreme, dar eu ador astfel de pălării vesele, care mă fac să mă simt împlinită şi copilăroasă.


   Pălăria mea fermecată cuprinde produse pe care le-am strâns în timp, fără să realizez că ar fi "fermecate". Fără să vrem, sunt sigură că toate avem prin casă un produs minunat marca Farmec, fie că vorbim despre celebra cremă Doina care nu va imbratrani niciodată, fie despre oje sau tratamente pentru păr din gama Gerovital Plant Tratament.
   
   Când simt că am nevoie de o schimbare, de un moment de relaxare şi de linişte, îmi iau pălăriuţa şi dau o fugă până-n parc, cu o carte bună în geantă şi stau uneori ore, citind sau ascultând copiii jucându-se şi păsărelele cântând.




      Am obişnuit să nu mai plec din casă fără crema hidratantă-matifianta cu Aloe Vera, care reprezintă pentru mine crema perfectă pentru tenul mixt. De asemenea, tratamentul pentru unghii a reuşit să-mi întărească unghiuţele şi pentru prima oară după luni bune pot avea şi eu manichiuri frumoase pe care să vi le arăt. Recomand de asemenea gelul spumant antiacnee care m-a ajutat mult şi va spun sincer că deşi nu m-a scăpat de coşuri, mi-a curăţat tenul blând de fiecare dată şi după 2-3 luni de folosire zilnică punctele negre aproape au dispărut. Ţine o veşnicie, are un miros subtil şi este recomandat de multe bloggerite şi din prisma ingredientelor, aşa că primeşte bulină albă şi de la mine. Lotiunea cu SPF 30 o am de vara trecută şi a fost cel mai bun prieten al meu în zilele de plajă de la mare... Ce amintiri frumoase !


   Şi pentru că am plecat "Cu Farmec la pălărie", nu putea lipsa şamponul pentru regenerarea părului. Eu îl am pe acesta micuţ, căci eram curioasă întâi să îl testez, dar cu siguranţă voi lua şi varianta mare în calcul pe viitor. Primăvara şi toamna îmi cade părul destul de mult, aşa că am apelat la Farmec. Am folosit şi şamponul cu ichtiol antimătreată şi mi-a plăcut de asemenea. Mă tentează şi un kit de tratament pentru regenerarea părului, căci am auzit doar păreri bune şi sunt sigură că ar avea efecte benefice şi asupra părului meu lung.

   Părul meu aştepta cuminte prins sub pălăriuţă şi fără să-mi şoptească ceva, eu m-am prins care-i e dorinţa.
Aşadar, l-am spălat, l-am lăsat să se usuce în mod natural, mi-am luat pălăriuţa şi sunt gata de plimbare ! 


       Schimbarea mea inseamna Farmec, iar Farmecul este mereu o schimbare in bine.

 Pe voi ce va face să va simţiţi mai bine când resimţiţi nevoia unei schimbări ?
   Va pup şi va îmbrăţişez cu drag, ca de fiecare dată.

Pagini