Sapun Mr. Punch LUSH - Review

Buna, dragile mele !


   Acum ceva timp am organizat impreuna cu LUSH un giveaway minunat. Pentru ca toata aceasta colaborare a decurs bine, cei de la LUSH mi-au trimis si mie o mica atentie, de care m-am bucurat enorm, avand in vedere si faptul ca nu mai folosisem produsele lor pana acum.
   Unul dintre aceste produse este sapunul Mr. Punch, care m-a cucerit inca de la prima folosire. Ba mai mult, inca de la deschiderea coletului, prin mirosul lui extraordinar. Nu este o noutate ca produsele LUSH miros extrem de bine.

   Ingrediente:


   Cat costa ?

    100g de sapun costa pe site 27,80 lei.  A existat o reducere de 50% pentru el, deoarece se afla in gama de Craciun. Important de mentionat este faptul ca acest sapun este o editie limitata de sarbatori, iar el nu se va mai fabrica in viitor. Asa ca daca il vreti, acum este momentul.

   Cum arata ?

  Tin sa mentionez inca de la inceput ca am folosit destul de mult acest sapun, iar forma nu mai este cea initiala, el fiind acum mult mai mic. Pot sa spun insa ca e un sapun care se termina potrivit de repede, desi as vrea sa nu se termine curand si am inceput sa-l folosesc mai rar, pentru a profita mai mult timp de el.
  Am gasit pe internet o poza cu sapunul intreg, din care se taie fiacare bucata vanduta in parte si am vrut sa va arat si voua cum se prezinta intreg produsul. Mie mi se pare ca este incredibil felul in care este conceput. Uitati-va doar cat de superb se vede in interior.



 
   Sapunul primit de mine este o bucata triunghiulara taiata din acest gigant.



   Contine acele ,,frunze" colorate, care se topesc odata cu consumarea sapunului si care ii dau un aspect placut si deosebit. In capat el are boabe de ienupar uscate(la mine a mai ramas doar una, restul au cazut intre timp).

   Cum miroase ?

   Dumnezeule, miroase absolut divin ! Sunt un dezastru la descris mirosuri, dar as putea spune ca imbina mirosul de coacaze, fructe de padure, cocos si gin.
   Am fost plecata cateva zile din oras saptamana trecuta, iar cand am intrat in baie, se simtea peste tot mirosul acestuia, cu toate ca nu fusese folosit. Este de departe cel mai parfumat sapun folosit de mine.

   Care sunt efectele produsului ?

   Eu am folosit acest sapun atat pentru maini, cat si la dus, pe intregul corp. Imi place sa-l folosesc impreuna cu gelul de dus Yves Rocher cu rodie, mi se pare ca au mirosuri care se completeaza de minune. 
   Mr. Punch face foarte multa spuma, mai ales daca este folosit cu o lufa de baie.Placut este faptul ca pe corp, spuma ramane roz, ceea ce e tare ,,girly" si imi da mereu o stare de bine.
    El curata foarte bine pielea, dar nu o usuca, asa cum ar face un sapun normal. Eu sincer nu am mai avut niciodata ca un produs destinat spalarii corpului care sa lase pielea atat de curata, incat efectiv sa ,,scartaie" in momentul stergerii cu prospul.
Folosind o lufa, spuma este mult mai densa.
   
   Concluzionand, imi place ca:
  •    miroase incredibil de bine
  •    curata foarte bine corpul si mainile
  •    nu usuca pielea
  •    are un aspect special
   Nu imi place ca nu se va mai fabrica si ca.. nu am profitat de reducerea de 50% !

   Recunosc ca imi doream de mult sa incerc produse LUSH, iar motivul pentru care nu am facut-o a fost pretul ridicat al produselor. Incep insa sa devin din ce in ce mai interesata de produsele naturale, fara parabeni si chimicale si as prefera acum sa strang ceva banuti si sa investesc in produse de calitate.

     Voi ati incercat acest sapun ? Ce alte produse LUSH ati folosit si va plac ? Sunt tare curioasa sa citesc raspunsurile voastre.

Pupicei,
Lore.

Pagini