Ruj Long Lasting - Review

Buna, dragile mele !


   Va scriam aici despre cateva produse minunate primite de la Depozitul de Farduri. Printre aceste produse se numara si rujul Long Lasting, laudat extrem de mult de multe fete care au intrat in posesia lui.

   Cum arata ?

   Acest ,,ruj-gloss", cum este numit pe site-ul celor de la Depozitul de Farduri, vine int-un ambalaj specific luciurilor de buze, cu pensula, avand 4,4g. 

   

   Nuanta pe care o am eu este 03, prima din poza de pe site. Cu ajutorul pensulei, produsul se dozeaza foarte usor, fiind necesara o contitate mica pentru a acoperi buzele in intregime.


   Cum miroase ?

   Nu stiu daca ati observat, dar eu mereu am insistat in review-urile mele pe mirosul produsului, deoarece pentru mine conteaza foarte mult. Acest gloss miroase foarte bine, dulce, deloc intepator. Mie mirosul mi se pare ideal pentru un asemenea produs si ma face sa il folosesc cu placere.

   Cat costa?

   Momentan, acesta costa 6lei, fiind redus de la 11 lei. Mentionez, din nou, ca eu am primit produsul spre testare, deci nu l-am cumparat din buzunarul propriu.

   Ce face produsul ?

   Aceasta este partea mea preferata din review. 
  • Acest ruj este, trebuie sa recunosc, unul dintre cele mai rezistente rujuri folosite de mine pana acum. Daca il aplic dimineata la ora 7:00, ma pot intoarce linistita cu el pe buze intact acasa la orele 13-14:00, asta daca nu mananc, caci atunci se mai duce din culoare. Produsul ramane insa pe buze, le pateaza si se demachiaza destul de greu.
  • Culoarea pe care eu o am este o culoare absolut superba, ce mi se potriveste de minune. Trebuie sa recunosc insa ca si celelalte nuante disponibile sunt foarte tentante, cel mai mult simtindu-ma atrasa de 09 si 12.
  • Rujul este mat in contact cu buzele si nu este deloc hidratant. Daca aveti buzele uscate, nu este cea mai buna varianta. (Nu va speriati de buzele mele albe, erau proaspat demachiate, pentru a va arata exact cum arata produsul in contact cu buzele.)






  • Cel mai mare dezavantaj al acestui ruj este faptul ca, fiind mat si uscat, lipeste groaznic de tare buzele. Nu voi minti spunand ca este fara defect si prefer sa fiu sincera cu voi. Puteti vedea si in poza cum buzele mele efectiv se lipesc una de cealalta dupa ce rujul se usuca.
  • Totusi, aceasta problema nu este greu de remediat. Cu un luciu de buze incolor, un balsam de buze sau putina crema de galbenele aplicata deasupra, nu veti avea nicio problema pentru ore in sir. Efectul mat se pierde insa, iar buzele arata asa:

   As recumpara produsul ?

   Cu siguranta DA ! Este unul dintre cele mai reziste rujuri intalnite de mine si arata minunat. L-am folosit foarte des de cand l-am cumparat si sunt tentata si de celelalte nuante.

Concluzionand, imi place ca:
  • are un pret avantajos
  • se consuma destul de greu
  • este foarte pigmentat
  • rezista pana la 6-7 ore pe buze
  • prezinta o varietate de nuante
Nu imi place ca:
  • este un produs care nu hidrateaza buzele, fiind necesara aplicarea unui balsam dupa
  • lipeste buzele
  • nu este cel mai bun ruj pentru intalniri. Sunt sigura ca multe dintre voi stiu cum e sa renunti la rujul sau glossul preferat, pentru ca prietenului vostru nu ii place senzatia de buze ,,lipicioase".

   Sunt foarte curioase se aflu parerea voastra despre rujul Long Lasting. Voi l-ati incercat ? Ce nuante va tenteaza ? Si mai ales, cum ii impacati pe iubitii vostri, pentru a putea purta ruj?


Pupici,
Lore.

Pagini