DIY: Daily Make-up Organiser

Buna, dragile mele !



   Voi cum va depozitati produsele de machiaj pe care le folositi zilnic? Eu pana acum le tineam intr-un portfard mare, iar dimineata cautam acum in carul cu fan dupa fiecare produs in parte.

   Zilele acestea am avut din nou pofta de a face ceva manual, asa ca am organizat o cutiuta de depozitare a cosmeticelor. Sa nu mai lungim vorba, asa ca va prezint mai jos rezultatul si etapele confectionarii.


Pasul I:

   Aveti nevoie de o cutie cu capac. Nu conteaza marimea cutiei, nu conteaza daca are capacul incorporat, ca a mea, sau nu. Veti vedeam mai jos de ce. Eu am folosit o cutie  in care am primit comanda Elf.



   Pasul II

   Taiati capacul cutiei, astfel incat sa ramaneti cu o cutie fara ,,acoperis" si cu un capac separat.

   Pasul III

   Inveliti cutia si capacul in hartie colorata, bucati de reviste sau orice doriti, astfel sa obtineti rezultatul dorit.


   Pasul IV

   Acum trebuie doar sa va organizati fardurile. Vom folosi capacul pentru a-l introduce in cutie, pe post de separator, astfel incat sa se creeze doua randuri pentru depozitare. Eu am asezat jos cosmeticele pe care le folosesc mai rar sau care sunt neincepute. Le voi asunde apoi cu capacul, care va sta drept si nu se va misca, deoarece are dimensiunile cutiei si este prins ca intr-o capcana.


    Pasul V

   Aranjazi deasupra capacului toate cosmeticele dorite. 

   
    Rezultatul ?

   O cutie de depozitare foarte practica, unde totul este la indemana si puteti economisi mult timp dimineata, cand nu va mai trebui sa cautati fardurile ratacite in portfard. Eu am pus in aceasta cutiuta doar fardurile folosite aproape zilnic, caci nu am vrut sa o incarc prea tare.




    Sper ca va place ideea mea si astept cu nerabdare sa vad cum va depozitati voi produsele folosite zilnic, pentru a le avea mereu la indemana.

Pupici, 
Lore.

Pagini