Top 10 favorite in 2013

Buna, dragile mele !



   Cum suntem la incheierea acestui an, am ales sa va scriu cateva cuvinte despre 10 produse favorite ale anului, pe care le-am recumparat si folosit cu cea mai mare placere.


1. Crema de galbenele

   Am descoperit-o si nu m-am mai despartit de ea. Am tot recumparat-o, v-am vorbit mai multe despre ea.



2.  Balsamul multifunctional AVON

L-am folosit pentru buze, unghii, coate si m-a tinut o vesnicie. Abia acum l-am terminat,dar plang deja dupa el. Am scris mai detaliat despre el,

3. Masca de fata VIVANATURA

Imi place la nebunie ca e deja argila preparata. Cum eu sunt mai lenesa, asta e un avantaj enorm pentru mine,pe langa pretul mic de tot pe care-l are. Si ei i-am facut deja un review.


4.  Servetelele demachiante Blanchette B

Dupa ce am dezbatut cu voi problema demachierii, v-am spus ca am folosit enorm de mult aceste servetele. Le tot recumpar, iar dupa mine sunt cele mai bune, avand in vedere raportul calitate-pret.



5. Balsamul de par Oriflame cu grau si cocos

Din pacate l-am terminat de curand si nu l-am gasit in catalog. Am cumparat altceva, dar clar il voi ,,vana" pe acesta.V-am spus de ce imi place asa mult.

6. Gelul pentru igiena intima AVON

Desi unele dintre voi mi-ati spus sa nu mai folosesc geluri intime din motive de sanate, eu am recumparat gelurile lor e vreo 3-4 ori si am fost foarte multumita, asa cum v-am vorbit si intr-o postare separata.

7.  Rimelul AVON SuperShock

L-am aruncat acum pentru ca mi-a expirat, dar mai era inca bun. Un rimel care a facut maximum posibil pentru mine. V-am aratat efectele lui intr-un review separat.

8. Auriul din Paleta L.A. Colors

Daca celelalte nuante sunt cam neatinse, auriul( nuanta din mijloc de jos) este aproape la fund. Imi place la nebunie sa o combin in machiajele de seara cu o nuanta mai inchisa.


9. Uleiul de ricin

L-am folosit pentru gene, sprancene, unghii, par. E fantastic ! Sa imi ziceti daca doriti o postare noua despre el si despre modul in care-l folosesc eu si o voi face cu siguranta.

10.  Oja albastra

Am purtat anul acesta oja albastra foarte des.Simteam ca imi da asa o stare aparte, o veselie si o stare de bine cand imi priveam unghiutele. Drept dovada, o port si aceste zile.

Cam acesta ar fi topul meu.. Va astept si voua parerile si, de ce nu, postarile cu acest titlu.

Pupici,
Lore.

Pagini