Super BB Cream Skin79 - Review

Buna, dragile mele !


   Acum ceva timp am fost foarte norocoasa si am castigat un premiul minunat de la My Beauty Kiss. Printre produsele superbe primite, Andreea a fost o draguta si mi-a strucurat si cateva mostre.
   Una dintre aceste mostre era pentru Super BB Creamul Skin79. Azi l-am folosit prima oara(dar mai am produs pentru o folosire) si cum este un produs destul de interesant, m-am hotarat sa impartasesc experienta mea cu voi.

Ce spun ei:

BB CREAM 10 in 1, Crema-fond de ten minune, special conceputa pentru tenul uscat/ normal. Baza + corector + machiaj natural + protectie solara UV SPF25/PA+++ crema hidratanta + antirid+ antipete + control sebum + proprietati de vindecare (regenerare a pielii, inchiderea porilor, tonifiere), tratament acnee (daca este cazul). Alternativa la utilizarea unui fond de ten, un produs multifunctional usor de aplicat si rezistent la trasfer.
Confera o textura sanatoasa pielii datorita noilor ingrediente care echilibreaza tenul. Aur, caviar si ulei elvetian de migdale - calitate superioara pentru pielea ta. Ingrediente de top pentru pielea ta! Aurul, caviarul si uleiul de migdale ofera nutritie din abundenta pielii, catifeland-o si dandu-i stralucire.

Ce spun eu:
    Pot sa spun ca la prima aplicare am fost oarecum speriata,
caci parea verde, ca o masca. Dupa ce l-am intins insa bine, lucrurile au stat altfel.

Ce mi-a placut la acest BB Cream, inca dupa prima utilizare:

1. Acoperirea si puterea de uniformizare 

Pentru un BB Cream acopera si uniformizeaza extraordinar de bine ! Eu a ramas socata. Efectiv mi-a acoperit imperfectiunile de pe ten extrem de eficient.

Inainte:






















Dupa: 
 


2. Aspectul naturat pe care il ofera pielii

Este un BB  Cream care are o textura usoara, arata bine pe ten, nu incarca fata si nu se simte uleios.

3. Textura

Are o textura usoara, fina si este foarte usor de aplicat.

















4. Are SPF 25

Un SPF25 este ideal pentru mine, avand in vedere faptul ca oricum fondurile de ten Oriflame si cel Rimmel London pe care le folosesc nu au SPF.

Ce nu imi place?


Avand in vedere ca nu l-am folosit foarte mult, cred ca singurul lucru care nu imi place si pe care l-am remarcat azi este acela ca ramane destul de urat pe ecranul telefonului.



In concluzie, am avum sansa sa incerc un BB cream de exceptie.Este ideal chiar si pentru tenul meu problematic din aceasta perioada si daca as avea produsul Full Size cred ca l-as folosi zilnic, pana la ultima picatura. Va recomand acest BB Cream din tot sufletul.


Puteti citi mai multe informatii despre el pe site, de unde il si puteti cumpara.


Am si un cod cadou pentru voi. Introduceti codul ,,2014" cand cumparati din magazinul online www.SKIN79.ro si aveti un BB  + 6 mostre CADOU a cate 2 grame din alte BB SKIN79. Imi pare tare rau ca pretul e cam maricel pentru buzunarul meu, caci tare mi l-as dori. Si cum si Mosul a plecat.. Nu cred ca-l voi avea curand.

Astept parerile voastre despre acest produs. L-ati folosit, sunteti tentate?

Pupici,
Lore.

















Pagini