HAUL la inceput de Decembrie.

Buna, dragile mele!

Sincer nu aveam deloc programata o sesiune de cumparaturi, dar am mers la cumparaturi cu mama si a platit ea, asa ca am profitat.
Am mers in Real si nu ma asteptam sa pun in cos atatea produse neplanificate.

In primul rand, mi-am luat un unt de corp Thai Spa cu avocado si ulei de masline.Nu l-am desfacut inca, dar am incercat tester-ul in magazin si mi-a placut mult mirosul, dar si efectul.
Pret: ~11lei


In al doilea rand, mi-am cumparat un balsam de par Garnier Ultra Doux cu avocado si unt de shea
(abia acasa mi-am dat seama ca am luat si untul tot cu avocado). Mi-a placut mirosul, dar l-am cumparat in special dupa ce am vazut la o vloggerita cunoscuta o parere foarte buna despre acest produs. Abia astept sa il incerc si eu, dar doar dupa ce-l termin pe cel de la Oriflame cu nuca de cocos.
Pret: ~7lei

Cum mama mea foloseste samponul Wash&Go, a gasit ceva ofera cu sampon+balsam gratis. Ea a crezut ca e un saponel mai micut si cum nu foloseste balsam mi l-a dat mie. Sincer, nu sunt prea curioasa de el. Va voi arata si ingredientele, ca sa ma intelegeti de ce:



Mi-am mai luat apoi renumita masca de par Kallos Placenta, pe care vroiam neaparat sa o incerc dupa cate fete multumite am vazut pe internet. Sper sincer sa-mi placa.

Pret: ~5lei

Un alt produs pe care l-am cumparat datorita recenziilor de pe net este gelul de curatare Gerovital, Stop Acnee. L-am folosit in seara acesta, simti cum curata fata, dar nu o usuca. Sunt super entuziasmata sa vad evolutia tenului meu care trece printr-o perioada mai delicata; il voi folosi si voi reveni cu pareri.
Pret: ~10 lei

Mi-am luat apoi o pata de dinti Colgate Advanced White. Nu cred prea tare in poveste cu dinti mai albi in 14 zile, dar o sa va spun parerea mea probabil la sfarsitul lunii.


Pret: ~8 lei

Mi s-a terminat gelul antibacterian si am optat pentru unul de o firma mai putin cunoscuta, dar mai ieftin cu vreo 4 lei decat Touch, de exemplu. Mie mi se pare ca fac acelasi lucru si prefer sa nu platesc doar pentru firma.Si miroase si bine, a capsunici.


Pret:~4 lei

Am ramas profund impresionata de o gama nemaintalnita de mine pana acum de ceaiuri, Vedda si am optat pentru unul cu fructe de padure. Sunt foarte multumita de faptul ca vine vrac si chiar se poate observa fiecare ingredient, de la macese, la stafide. Abia astept sa-l gust. 

Pret: ~2,5 lei




Cam acestea au fost cumparaturile mele de azi si astept cu mare drag si interes parerile voastre despre escapada mea, dar si despre produsele mele, asta daca le-ati folosit sau stiti ceva despre ele.

Pupicei, 
Lore.

Pagini