Cum sa ai un par sanatos? Balsamul: Oriflame vs Garnier.

                                                          Buna, dragile mele !


   Stiu ca nu am vorbit deloc despre niciun ritual de ingrijire al parului, asa ca azi ma voi revansa.

   Balsamul de par nu trebuie sa lipseasca din baia niciunei fete si trebuie folosit dupa fiecare spalare. Asa suna un sfat din partea profesionistii, dar oare cate femei respecta acest pas?

    Eu una recunosc ca am inceput sa folosesc balsam de par abia acum aproximativ un an. Auzisem, stiam fete care foloseau, dar nu stiam pentru ce anume e si cu ce m-ar ajuta. Deoarece abia atunci incepusem sa-mi aranjez parul, sa il coafez, fara protectie termica si efectiv folosind doar sampon pentru spalarea parului, acesta a inceput incet-incet sa se degradeze, sa se despice la varfuri, sa fie uscat si sa nu se mai aranjeze frumos.
   Bineinteles, disperata, am inceput sa caut solutii si am aflat tot ce se putea afla despre balsam, masti naturale sau din comert. Deoarece am fost tunsa bob si abia incepuse sa-mi creasca parul, nu vroiam sa ma tund, asa ca am incercat sa salvez cat de cat situatia. Primul meu balsam de par a fost unul de la Oriflame, cu nuca de cocos. Inca dupa primele folosiri, mi-am dat seama cat de naiva fusesem si am remarcat diferentele: parul meu era mai moale, se aranja mai frumos, se pieptana mai repede. Bineinteles ca balsamul nu m-a ajutat prea tare cu varfurile despicate, care au trebuit tunse intr-un final, dar a schimbat dramatic situatia parului meu, care acum arata asa, cand e proaspat spalat, necoafat:



Acest balsam Oriflame mi-a placut mult si l-am tot recumparat.



   Are o textura cremoasa, nu pare ,,apa de ploaie", nu curge printre degete. Ramane pe par si nu se scurge, chiar daca parul e poate abia limpezit.
   Trebuie sa va spun ca mirosul este absolut divin. Nuca de cocos are un miros demential si rezista foarte mult pe par.Descurca parul, nu il electrizeaza cand se usuca, hidrateaza varfurile. Pentru mine este un balsam de nota 10 si l-as recumpara oricand.
   Ingrediente:



 Un alt balsam de par incercat dupa acesta de la Oriflame este balsamul Ultra Doux de la Garnier. M-a atras formula cu cele 5 plante, care promiteau marea cu sarea, asa ca l-am cumparat. Cu toate ca eram multumita cu cel precizat anterior, parca tot vroiam sa incerc altceva, poate-poate voi gasi ceva mai bun.

     CE PROMIT EI:


   CE SPUN EU:

 Este mai apos, adica se scurge foarte usor si efectiv nu vrea sa stea pe par, oricand l-as usca de apa in prosop inainte. Nu imi descurca parul si nu il lasa asa moale cum as fi vrut eu, asa ca nu l-as recumpara. Are un miros placut, putin a plante.

   Cu toate ca acesta balsam de par Garnier m-a dezamagit, am vizionat recent canalul unei vloggerite dragi mie, Ioana, in care ea se declara impresionata de un alt balsam de par Garnier si bineinteles, m-a facut sa-l cumpar. Am scris despre el in HAUL. E neincercat, caci mai am un stropulet in cel Oriflame, cum ati vazut in poza. Si tare mi-e teama ca ma apuc de cel nou si nu-l mai termin pe cel vechi.




 Vreau sa aud si parerile voastre despre acest capitol si,bineinteles, ce folositi voi si v-a placut. Poate imi refac stocul pana data viitoare.

Pupicei,
 Lore.

Pagini