Rimel SuperShock - AVON

Buna, dragile mele !


Azi va voi vorbi despre un rimel dag mie cu care ma impac extrem de bine.

Rimelul SuperShock de la Avon a starnit acum ceva timp o furtuna de pareri si toata lumea dorea sa-l cumpere.Bineinteles, cand am auzit ca este asa bun, m-am hotarat sa il achizitionez si eu si bine am facut.

Eu il am cred de aproape 6 luni.. Deci in curand va expira, dar oricum mi s-a uscat aproape complet si nu prea il mai pot folosi. Oricum m-a tinut enorm, avand in vedere faptul ca l-am folosit aproape zilnic.


 El vine intr-un abalaj de 10 ml, negru, desi am vazut si alte variante.Dupa cum se vede, s-a mai sters din scris, de la cat de folosit a fost, saracutul.



Pensula cu care se aplica rimelul nu este curbata, dar este destul de mare, in comparatie cu rimelul Revelation, de la Oriflame, de exemplu. Acest lucru face ca pensula sa stranga cam mult produs pe ea, dar asta nu e o problema asa de mare.





Imi place la el faptul ca alungeste genele, le curbeaza(desi eu nu folosesc aparat de curbat genele), dar nu le incarca excesiv. De asemenea, nu cade de pe gene, nu curge cand ploua si se da destul de greu jos, ceea ce m-a facut sa ma gandesc ca e rezistent la apa, desi nu citisem nicaieri despre asta inainte sa il cumapar.

Ce nu imi place la el este faptul ca daca nu il aplic cu precizie si o fac asa, in graba, tinde sa lipeasca un pic genele, dar eu m-am obisnuit cu el si sunt foarte multumita si asa.
O sa atasez o poza fara rimel, apoi 2 din zile diferite, cand l-am purtat, ca sa va faceti o idee:






Cand eu l-am cumparat a fost cam 10 lei, dar acum in cataloage este cam 16. 


Acest produs merita de la mine un pic peste nota 9 :D Daca vreti un rimel bun si oarecum ieftin(il mai gasiti si pe la oferte, cu 13 lei, sigur il ieftinesc de sarbatori), eu vi-l recomand cu drag.



Voi l-ati folosit vreodata? Cu ce rimel va intelegeti cel mai bine? Astept cu nerabdare comentariile voastre.


Pupicei,

Lore.


Pagini