Fondul de ten Ever Lasting - ORIFLAME

Buna, dragile mele !


        Azi am sa va povestesc despre un fond de ten recent cumparat din campania trecuta Oriflame.
Fondul de ten ,,Ever Lasting with SkinRenew Complex" vine intr-o cutiuta super draguta. El se afla intr-o sticluta rezistenta, de 30ml, cu o pompita foarte usor de folosit care usureaza enorm masurarea cantitatii de fond de ten. Eu de obicei puneam mereu prea mult produs in palma cand nu exista aceasta pompita.







 Ingrediente:




Cum cred eu ca este acest fond de ten? 




    Avand in vedere ca eu am tenul mixt, mi se potriveste ca o manusa. Nu incarca tenul si sincera sa fiu are o acoperire destul de buna pentru un fond de ten Oriflame de numai 17,99 lei. 
   Oricum, uniformizeaza bine culoarea tenului, dar asta cred ca depinde si de nuanta aleasa. Eu am optat pentru Fair Nude si bine am facut.
Am facut si un mic joculet pentru a va arata acoperirea sa: 


 Mirosul este unul placut, care abia se simte, deci nu te deranjeaza atat de tare cum poate fac alte fonduri de ten. Eu nu am probleme cu tenul, imi apar doar cateva cosuri in perioada ,,buclucasa" si astfel ma impac foarte bine cu acesta.


Nu stiu sincer daca o sa mai fie in catalog curand la ofera aceasta, caci dupa nu l-am mai vazut in catalog decat cu 40 de lei.Oricum, daca vreti un fond de ten bun, cu acoperire medie, pentru un ten nu foate problematic, vi-l recomand cu drag. Nu stiu ce sa zic despre tenul acneic, dar sincer nu cred ca ar face fata.



CE NU IMI PLACE: - Imi lasa tenul putin gras. Ma asteptam sa matifieze catusi de putin, dar nu. Imi luceste putin fata, dar daca aplic pudra dupa, nu mai am nicio problema, lucru care il face o varianta eronata pentru tenurile foarte grase.

- Cu toate ca pe el scrie ca tine 10 ore pe ten, eu as merge pe un numar mai mic, cam 6, maxim 7. Observ asta pentru ca dimneata cand plec la scoala, la 7, il aplic, iar apoi pe la 14-15 cand ajung acasa, isi cam pierde din acoperire.


Cred ca pe viitor l-as recumpara, cu toate ca as mai vrea sa incerc si altceva. Momentan nu as investi insa intr-un fond de ten scump, cand nu am probleme cu tenul.



Tu ai folosit acest fond de ten, ai auzit de el? Tu cu ce fond de ten te impaci bine?

Astept parerile voastre.

Pupici,
Lore.


Pagini