20 Beauty Questions Tag




Buna dragile mele !


Am ,,furat" acest tag de la Alina lui Brumarel, dar mi s-a parut foarte dragut si interesant. Deci, sa incepem:

1.Parul tau natural este cret sau drept?

Parul meu natural este mai mult drept decat cret.. Dar uneori, dupa spalare poate fi putin ondulat.

2.Iti vopsesti parul singura sau mergi la salon?

Nu m-am vopsit niciodata, dar am in plan aceasta schimbare. Nu stiu cand, dar as vrea ori un roscat, ori un efect de ,,umbre" pe satenul meu. Salonul l-am gasit, mai am doar sa-mi gasesc curajul si gata.

3.Porti in fiecare zi aceeasi coafura sau iti place sa le schimbi?

Imi place sa ma joc cu parul meu zilnic si nu cred ca port parul la fel mai mult de 2 zile la rand. De obicei il las liber, neindreptat, asa cum e el, dupa uscare. De multe ori il aranjez de cu seara ca sa il am ondulat a doua zi(va voi spune altadata cum sa va ondulati parul fara caldura). Imi indrept parul foarte rar, caci vreau sa-l las sa creasca. Acum 3 veri am fost tunsa bob si abia l-am crescut, asa ca nu vreau sa-l ard.

4.Iti faci singura manichiura si pedichiura sau mergi la salon?


Singura-singurica, dar ma tenteaza o vizita pentru aplicarea unei oje semi-permanente.

5.Cat de des iti schimbi oja de unghii?



Cred ca odata la 3-4 zile.. Depinde cat timp rezista. Nu dau multi bani pe oje, caci eu am unghiile mici si moi in cea mai mare parte a timpului.

6.Iti dai cu oja pe unghiile de la picioare si iarna, sau doar vara?

Mereu. Imi place sa le vad dragute, chiar daca nu ma prea pricep.

7.Cat dureaza pentru tine sa iti aplici machiajul?

Depinde de eveniment. De obicei, dimineata inainte sa plec la scoala, aloc doar 10 minute, caci ma rezum la fond de ten, pudra, blush, rimel si uneori putin fard maro sau o nuanta nude. Pentru o iesire in oras mai sofisicata, pot sta 30-40 de minute.

8.Ce machiezi mai intai:ochii sau fata?

Aplic fondul de ten, apoi machiez ochii, apoi aplic pudra si blushul.Nu stiu de ce, dar asa m-am obisnuit.

9.Colectionezi machiaje sau cumperi doar ce ai nevoie ?

Nu colectionez, am doar ce imi trebuie. Cu produsele de ingrijire(creme, geluri de dus etc) exagerez uneori.

10.Aplici un machiaj ,,full face" in fiecare zi?

Cand ma machiez, da. Nu prea imi place sa machiez doar ochii, iar fata sa se vada neuniformizata, dar nici sa ma ocup doar de fata si sa uit ochii. Ori pe toata fata, ori deloc.

11.Port machiaj cand esti singura acasa sau cu familia ta?

Niciodata nu port machiaj in zilele cand stau in casa, cu familia sau cu iubitul. Nici macar cand ma duc la magazin sau supermarket in week-end.

12.Ai iesi din casa fara machiaj?

Absolut.

13.Cate produse high-end detii?

Cred ca niciunul.. Consider ca poti face lucruri minunate si cu produse mai ieftine. Nu sunt adepta conceptului ,,ce e scump e si bun". Sunt convinsa ca exista produse de proasta calitate care sunt foarte scumpe. Momentan sunt eleva in clasa a XII-a si nu imi permit produse foarte scumpe.

14.Iti planuiesti outfit-urile de seara sau te decizi pe moment?

De seara, caci eu incep orele la 7:30 si ar fi groaznic sa mai pierd timpul cautand dupa haine. Seara le aleg, calc daca trebuie si pregatesc totul pentru dimineata.

15.Ce inaltime ai?

1,63m

16.Vorbesti vreo limba straina?

Vorbesc limba franceza(nivel avansat) si engleza(nivel mediu).

17.Pastrezi o lista cu produse pe care vrei sa le incerci sau te uiti la alte bloguri/postari?

Am un ,,wish list" lung, pe care l-am facut si uitandu-ma la review-uri facute de bloggerite pe care le apreciez mult.

18.Cum ai inventat numele blogului?

Uff.. Numele meu este Loredana si mi se spune Lore. Am vrut sa fie un blog ,,cu mine", adica ,,CuLore", care sa duca in acelasi timp cu gandul la culoare.Nu stiu daca ati inteles m-am facut inteleasa pe deplin. In acelasi timp, ,,lore" in greaca inseamna ,,intelepciune".

19.Care este culoarea ta preferata?

Nu am o culore preferata, dar cred ca as alege rosu.

20.Injuri?

Nu, poate doar in gand imi mai scapa ceva, cand ma lovesc si sunt foarte nervoasa. Mi se pare urat sa vad o fata injurand. Oricat de frumoasa ar fi, parca ii dispar toate trasaturile feminine cand injura.



Cam acesta a fost tagul.. Nominalizez pe toate lumea care l-a citit si nu l-a facut deja sa il scrie, deoarece e foarte amuzant si asa aflam lucruri noi una despre cealalta.


Pupicei,

Lore.

Pagini