Gomajul - Ingrijirea esentiala a fetei(1)

Buna, dragile mele !

De data aceasta mi-ar placea sa va vorbesc despre o mica parte din ritualul meu de ingrijire a tenului si anume, gomajul.

In primul rand, cred ca toate dintre voi stiti ce este acela un gomaj si ca rolul lui este de a inlatura celulele moarte si de a permite pielii sa se refaca frumos. 

Eu folosesc pentru gomaj trei produse ieftine, pe care le avem cu toate in casa: malaiul, grisul si zatul de cafea. 
Primele doua sunt variante foarte bune, dar eu prefer in special cafeaua. Simt cum aceasta imi lasa pielea mai fina si arata intr-adevar mai stralucitoare, mai sanatoasa. 
Exfolierea fetei se face mereu cu miscari circulare,din interior spre exterior, fata a freca prea tare fata. Daca frecam si frecam ca bunica toamna la spalatul butoaielor, vom avea o fata iritata si ne vom facem mai mult rau.
Ideal ar fi sa adaugati si 2-3 picaturi de ulei de masline, pentru a facilita alunecarea.
Eu chiar azi mi-am facut un gomaj cu gris si ma bucur acum de o piele fina si bine exfoliata. Va voi atasa cateva poze din primele secunde ale gomajului: 




Exista o gramada de produse in comert pentru aceasta procedura, cu mici particulare care promit sa exfoliez delicat fata. Eu una nu am gasit inca produsul care sa ma faca sa suspin dupa el, asa ca am ramas si probabil voi mai ramane ceva timp, la aceste obiceiuri.

Trebuie sa va faceti timp macar o data pe saptamana pentru exfoliere.. E asa de important sa indepartam celulele moarte, de exemplu pentru a nu ne aparea cojitele acelea inestetice dupa ce ne dam cu fond de ten.
Merita sa ne facem timp pentru a fi frumoase, nu ? 

Voi ce folositi pentru exfoliere? Orice parerea e binevenita, iar eu sunt super curioasa.


Pupicei,
Lore.

Pagini