Galbenelele, planta minune.

Buna, dragile mele !

Cum am promis pe pagina mea de facebook, aceasta postare va fi despre crema de galbenele.
Nu stiu cum sa incep, pentru ca am numai cuvinte de lauda vis-a-vis de aceasta planta pe care o iubesc. 


Eu am incercat atat crema cu galbenele care este ca o crema oarecare de maini, alba, dar si unguentul, care este mult mai gras si mai hidratant. 

In primul rand, am folosit crema pentru hidratarea mainilor. O luam in geanta si o aplicam la scoala, cand imi simteam mainile uscate. Nu va pot spune ce senzatie minunata confera aceasta, pur si simplu nu se poate compara cu nicio crema care promite sa faca acelasi lucru.

Eu am folosit-o pe cea de la MEBRA,  din farmacia Sensiblu si am dat pe ea 6 lei. Din pacate nu mai am ambalajul, pentru ca am terminat-o de curand, dar sigur o voi recumpara. Va voi atasa totusi o poza pentru a sti exact cum arata.
O sa gasiti crema de galbenele si sub forma de crema de fata, de seara sau zi, la cutie. Eu am vazut in DM cam la 10 lei si sigur o sa-mi cumpar.

Apoi, de departe preferatul meu este unguentul. Il gasiti la orice plafar, am vazut si in DM. Eu sunt super indragostita de el inca de la prima folosire. 
Cum a inceput sa fie frig afara, mainile si picioarele mele(ca sa nu mai vorbesc de buze) au inceput sa se usuce. Am folosit in fiecare seara timp de o saptamana si am vazut rezultate incredibile ! Este super hidratanta atat pentru corp, cat si pentru fata. Folosita ca si crema de seara, crema de galbenele ajuta la hidratarea intensiva a tenului, cicratizeaza cosurile si favorizeaza disparitia lor,regenerand pielea. Pe cutie scrie ca este folosita si pentru arsuri, bataturi, dar eu nu am avut ocazia sa o testez in acest sens.

 


 Crema mea este de la Melkfett, are si vitamina E si a costat 12 lei de la plafar.

 





 Sincera sa fiu, este mult mai eficienta decat prima crema pe care v-am aratat-o, dar poate fi purtata doar seara pe fata, de exemplu, deoarece este foooarte grasa. Mie imi straluceste fata rau dupa ce ma dau, dar nu ma derajneaza asta.

 Ca sa intelegi mai bine, am pus o poza cu mana mea dupa aplicare.





La fel de incantata sunt si de ceaiul de galbenele. Eu beau o cana pe zi cu cateva zile inainte de menstuatie si imi reduce considerabil durerile. Baut cu regularitate, ceaiul de galbenele regleaza ciclul menstrual si din acest punct de vedere, eu am nevoie de el, doar ca uit sau nu am timp sa-mi fac zilnic. 




Voi aveti acasa crema sau ceai de galbenele?


Mii de pupici,
Lore.

Pagini